In het kader van nutteloos nieuws, het volgende….
MTV Italia heeft vandaag MTV D-Day ter gelegenheid van de lancering van haar twee themakanalen die alleen ‘digitaal’ via satelliet te zien zijn….
MTV Brand: New heeft vooral nieuwe en alternatieve muziek en MTV Hits (Italia) heeft de poppy hits….Alleen te zien via Sky Italia dat wel…..
MTV is in Italie voor de meer dan 22 miljoen huishoudens via de ether gratis te ontvangen (alsmede via Sky Italia & Eutelsat W2). Alhoewel de themakanalen eind augustus/medio september startten, vieren ze vandaag alsnog de lancering…beter laat dan nooit….en alle MTV’s in Europa hebben inmiddels de zo gevreesde oerlelijke grote aftel-logo’s in beeld gezet ivm de Europe Music Awards van MTv….sja dat kon nog wel bij alle andere teksten die op de MTV en TMF’s van deze wereld weinig overlaten voor de clips….MTV Brand:New valt dan nog mee en zou tov het Nederlandse aanbod zeker een aanvulling zijn:-)
P>S> de documentaire over Berlusconi & Italie (VPRO) die door PBS/WNET New York en Stefilm gemaakt was, was op zich redelijk interessant en gebalanceerd! Waar heb ik het over? zie deze site!